- õpilastele pakkus tegevus huvi, oli hea väljakutse;
- ülesanne pani õpilased õppimisele teistmoodi mõtlema;
- õppeaine seisukohalt mõtlesid õpilased ka nendele keeleaspektidele, mille õppimine vajaks lisatoetust;
- hea kogemus rühmatööst;
- disaini põhimõtete läbimängimine.
Millised olid raskused/väljakutsed:
- suhteliselt ajamahukas töö (kokku 4,5 ainetundi)
- tehnilised probleemid mängude loomisel mobiiltelefonidele;
Õpilaste arvamus:
- mängude loomine on keerulisem protsess kui esmapilgul tundus;
- mängude abil on võimalik õppida, veel rohkem õpib mänge luues;
- mõnus on õppida koostöös;
Kõik õpilased on valmis edaspidi õpistsenaariume katsetama.
Edasised plaanid- viia mängudele sisse tehtud parendusettepanekud ning seejärel võõrkeelte nädalal mängud koos teiste klasside õpilastega läbi mängida.
Üllatus õpilastele- jõulune kuldvillaku mäng õpetajalt.
https://jeopardylabs.com/play/christmas971
Mäng oli erakordselt edukas :)
Üllatus õpilastele- jõulune kuldvillaku mäng õpetajalt.
https://jeopardylabs.com/play/christmas971
Mäng oli erakordselt edukas :)
No comments:
Post a Comment